tinggal jejak

Assalamualaikum :)

semalam jalan-jalan.
nak ikut?

invisible.


bukan ke mana,
cuma di alam maya. 

memerhati gelagat mereka,
ada gembira,
ada sedih,
ada humor,
ada nasihat,
dan ada juga,
 sedikit mengantuk.
(dah tengah malam :)

jom.
saya nak cerita.
ini yang beri kesan pada saya. 
selain blog list di sebelah,
Langit Ilahi, Faisal Tehrani, Full time muslim,
dan lainnya.

saya juga pembaca setia ini.
(klik untuk baca)

satu
entrinya seindah namanya,
betul.
tak percaya?
baca-baca.

dua
kak yong, kak ngah n kak cik.
(saya dah boleh hafal penulis mereka.hehe)
tulus dalam menulis.
entri dalam English.
(boleh improve bahasa inggeris awak :D)

tiga
unik namanya.
pengajur Cover your Aurat campaign tu,
tak sertai lagi?
klik sini.
:)

empat
blog Qila,
pesanan seorang sahabat.
kunci itu sabar.
jemput baca semua.

lima
ha, yang ni nak bagi markah lebih sikit.
sebab suka tag saya dalam entri dia.
hehe.
sekarang,
baca cerita dia pula *senyum*

enam?
blog-blog lain yang saya follow.

semua la saya suka baca kesimpulannya.
asalkan ada sesuatu yang boleh kita ambil,
saya suka.
:)

bukan sekadar hiburan semata.
tapi ada pengajaran dari kisah mereka.

untuk para bloggers.
(dan saya juga)
teruskan menulis.
jadilah Dai'e dalam ber'blogging'
Moga Allah redha.
InsyaAllah.

untuk mereka yang lain,
bila nak start menulis?
jom mula sekarang.
saya nak baca cerita anda juga!


note : pening jugak blogwalking lama-lama. :(

Comments

Cik Suria said…
awak2...sy suke bace blog awak...=))
Sumaiyyah said…
Terima kasih sebab melawat. Saya juga selalu singgah di sini.Ambil sedikit sebanyak ilmu dan pengalaman yang ditawarkan.Insya-Allah akan singgah blog2 yg sis tag kat atas (kecuali yg sendiri hehe)
apdm said…
salam

terima kasih kerana sampai di teratak saya :)

semalam kisah sedih kan..heheh
Iman_Inside said…
salam mak cik sepupuku..:)

syukran di atas p'hargaan itu..

blog iffah pn dh jdi blog wajib untuk dijejaki ble ad post baru..top up ilmu kat cni..;)
Unknown said…
saya juga sangat sering dan suka berkunjung ke blog dr. cinta. Manfaatnya terlalu besar :)
qila~ said…
salam :)

terima kasih singgah n promotekn blog saya d'sini,hehe.. semoga ilmu yg b'mnfaat dpt d'kongsikn b'sme ya..

Popular posts from this blog

NGO : Perlu Audit Ke?

baju kurung.tarikan mata lelaki?

PENGALAMAN WEAN OFF GENAP 2 TAHUN