Posts

Showing posts from May, 2010

angah dan uda

salam alaik.
post pertama since balik cuti sem.
alhamdulillah.
saya masih diberi peluang utk menulis.
(sebenarnya ada je peluang tu, tapi biasalah m.a.l.a.s menguasai diri)
*senyum*

''angah, uda nak bgtau satu benda,
tpa agh jgn suke eh''

terigt satu pertanyaan pada suatu petang.

''uda minat kat anis, tapi tak tau anis minat kat uda ke tak''.

teka apa respon yg sy bagi?
-terkejut?
memang.
-nak gelak?
hehe. dalam hati je.

uda..uda..
baru darjah 5 tapi dh pandai minat2 org eh..

saya percaya,
bukan uda seorang yang mengalami situasi ini.
malah, kita semua.
rasa minat kat jantina berlainan jenis masa zaman sekolah.
betul?

kalau igt balik,
rasa macam kelakar pun ade.
rasa macam *bolok* sangat.
tapi nak buat macam mana,
dah kita memang macam tu pun dulu2..
sekarang pun kamu mcm tu jgk..
*senyum lagi*

tapi sekarang,
saya dh besar, kamu pun sama.
kita dah boleh fikir mana baik dan buruk.

kisah2 dulu kita jadi kn kenangan terindah zaman budak2..
kita fokus pada apa…