biru putih

Assalamualaikum,

saya nak tulis lagi,
saya telah di 'tag',
(ingat facebook je boleh tag?)
hehe.

25 things that you like,
banyak :(
sekarang,
saya ingin cerita,
sekejap sahaja.
hanya ini.

saya suka tengok langit,
saya suka lihat awan,
putih,
berkepul-kepul,
corak menarik menghiasi bumi,



Subhanallah.
Maha Suci Allah. :)



awan yang cerah,
bawa berita gembira kepada manusia,
syukur pada Allah yang Esa.


 tenangnya melihat langit.
(rasa nak tengok sepanjang hari)

terasa kerdil sekali,
kerana,
kita hanya hamba,
peminjam di bumi Nya.


sedar.
langit biru dan awan putih,
antara tanda,
hanya Allah yang berkuasa,
bukannya manusia.

tunduk.
kepada Dia,

sujud.
hanya padaNya.
Tuhan yang Mencipta.

"Tiada Tuhan melainkan Allah, Nabi Muhammad Pesuruh Allah."

note : jom tengok awan dan lafazkanlah,
Subhanallah
:)

dulu masa kecik2, suka main teka-teka cari awan yang boleh buat bentuk. *haha*

Comments

berryna said…
ipahhhh..kite buat yg baruuu :P

Popular posts from this blog

NGO : Perlu Audit Ke?

baju kurung.tarikan mata lelaki?

PENGALAMAN WEAN OFF GENAP 2 TAHUN