T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H

salam.
utk mereka..
terima kasih,,
sebab faham saya sangat2..
sebab dengar je sy bercerita even tak menarik lgsg.
selalu belikan makanan,
tolong angkat baju,
lipat baju waktu saya sakit,
pinjamkan broadband,
temankan tengok cerita..(nur kasih)=p
carikan article,
ajar tajuk yg saya tak faham,
dengar luahan isi hati (ye la tu)
bagi pendapat,
ajar perkara2 yg baik =p
sembahyang sama2,
kejut waktu sahur even saya 'rajin' bangun awal pg,
bukak pintu rumah time saya tak bawak kunci,
stay up sama2,
bagi pinjam katil bawah,
dan semua sekali yg tak ada dlm senarai ni,
dan terutamanya
bagi nama panggilan yg 'elok' utk saya..
*senyum*
terima kasih,
terima kasih,
terima kasih..
Semoga Allah SWT kekalkan kemesraan antara kita semua~
dan mendapat keredhaan Allah dalam setiap yg kita lakukan~
Rasulullah SAW bersabda;
''Bila seseorang mendoakan bagi diri sahabatnya sedangkan dia tidak ada bersamanya,
maka Malaikat akan berkata : Dan engkau juga akan menerima sepertinya juga''
note :
Keakraban persahabatan bukan terletak hanya pd selalunya mereka bersama,
tapi,
yg sering diingati dalam tiap bisikan doa..
saya sayang kamu semua..

Comments

Popular posts from this blog

NGO : Perlu Audit Ke?

baju kurung.tarikan mata lelaki?

PENGALAMAN WEAN OFF GENAP 2 TAHUN