La Tahzan

Bismillahirrahmanirrahim.
saya sedih, saya menangis.
kita ada perasaan, kita ada keinginan, kita ada impian,
tapi,
sejauh mana kita dapat kawal perasaan untuk mencapai satu impian?
betul org kata,
kerja dalam group,
perlu kesabaran yang tinggi.
5 kepala, 5 pemikiran, 5 pendapat untuk mencapai satu penyelesaian.
namun,
kadang2, saya gagal.
saya terus menangis.
membuang jauh perasaan ketidakpuas hatian dalam diri.
melempar perasaan negatif, penyesalan yg semakin dekat dengan hati.
dalam sedu, saya berfikir.
saya perlu POSITIF. change mindset.
itu yg terbaik.
mungkin ini satu hikmah untuk saya bersedia menempuh dugaan pd masa kan datang.
menjadikan saya bersedia untuk mengenali personaliti manusia yg berbeza-beza.
mungkin.
jadi,
saya cuba untuk membuatkan saya dan mereka bekerja dengan sepenuh keikhlasan,
bersungguh-sungguh,
untuk mendapatkan hasil yg terbaik.
Insya Allah.
''Man Jadda wa Jada''
buat mereka : terima kasih kerana menyedarkan saya.
semoga kita semua mampu untuk membentangkan hasil kerja yg terbaik..
dengan izin Allah.
note :
''Kita pohon kekuatan, Allah beri kesulitan untuk jadikan kita kuat,
Kita pohon keteguhan hati, Allah beri masalah untuk diatasi,
Kita pohon keyakinan, Tuhan beri ujian untuk memantapkan iman dan jiwa,
Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala apa yang berlaku."

Comments

Popular posts from this blog

NGO : Perlu Audit Ke?

baju kurung.tarikan mata lelaki?

PENGALAMAN WEAN OFF GENAP 2 TAHUN