maher zain? anda kenal?

bismillah.
salam semua.

saya telah jatuh cinta.
haha.
mengarut kamu.


note :lagu ini ditujukan kepada isteri, bukan girlfriend.


saya terdengar lagu ini pada suatu hari.
laju tangan ini utk mencari lagu2 lain dendangan beliau.
Alhamdulillah.
pencarian tidak sia2.

antara lagu2 Maher Zain.

note :wajib bagi anda yang membaca untuk mendengar dan memuat turun lagu ini.

saya yakin.
lagu justin beiber, taylor swift, shakira, K Naan,
pasti telah memenuhi koleksi lagu-lagu kamu.
malah saya juga.
*senyum*
namun, ada baiknya,
kita luangkan sedikit masa untuk mendengar lagu2 yang memberi mesej kepada kita.
bukan hanya sebagai halwa telinga.
malah memberi pengajaran kepada kita semua,
Insya ALLAH.




Comments

wan said…
wah, aku pn baru jatuh cinta dgn penyanyi ni. kawan aku perkenalkan ttg penyanyi ni

Popular posts from this blog

NGO : Perlu Audit Ke?

baju kurung.tarikan mata lelaki?

PENGALAMAN WEAN OFF GENAP 2 TAHUN